Avui he tingut la primera reunió amb un membre de l'EAP.
Es tracta d'una coordinació setmanal entre la psicopedagoga i la representant de l'EAP.
Els punts que s'han tractat han estat els següents:
- Alumnes amb dictamen el curs anterior i quins encara continuen al col·legi.
- Valoració per part de l'EAP d'un alumne de 1r curs d'ESO que no compleix criteris per a fer un dictamen (se li va passar el Wisc-IV i n'obté uns barems baixos, 69), comentari dels resultats, actituds per part del nen i context familiar. Què es pot fer?
- La psicopedagoga fa un full de demanda per a un nen de 3r d'ESO i acorden fer una reunió amb la família quan se sapigui la valoració.
- Seguiment d'una alumna amb absentisme.
El que més m'ha cridat l'atenció durant la reunió, ha estat el tema del nen de primer, en el qual han dedicat una bona part del temps. Desprès d'haver-les pogut escoltar i tenir més informació del nen, arribo a la conclusió que durant les següents entrevistes s'acordarà com poder millorar la seva estada al col·legi i se li anirà adaptant el currículum a les seves necessitats tal i com hagin pogut conèixer al nen. Crec que s'hauria de fer una ràpida intervenció amb la família, una entrevista i fer-la partícip el més aviat possible.
No hay comentarios:
Publicar un comentario