lunes, 5 de noviembre de 2012

Dijous, 11 d'octubre de 2012

Durant el decurs del dia hem aprofitat una hora lliure per a que la tutora em pugui posar al dia de què fa durant la seva docència. A partir d'avui, tinc l'oportunitat de treballar amb alguns dels grups reduïts ja que, aquests tenen una gran varietat d'alumnat.
La meva presència durant les classes s'aprofitarà per poder endinsar-me en la tasca docent d'aquests alumnes, en concret de dos alumnes de 1r sense dictamen però amb unes capacitats baixes, tres alumnes de 2n amb dictamen de l'EAP (dos d'ells amb Deficiència intelectual lleugera). A 4t em trobo amb un alumne que m'ha cridat molt l'atenció. Es tracta d'un diagnòstic per dèficit intelectual mitjà. El nen ha repetit de curs aquest any, li costa molt parlar i expressar-se. La psicopedagoga intentarà poder buscar-li un lloc adequat per a quan tingui que marxar del col·legi i no es senti sol i pugui escollir la millor opció per a ell.
Ha estat un dia interessant ja que he pogut conèixer més a l'alumnat i endinsar-me en les classes.
A partir de la setmana vinent impartiré algunes de les classes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario