lunes, 26 de noviembre de 2012

Dijous, 18 d'octubre

La persona representant de l'EAP i la meva tutora de pràctiques s'han reunit per refer una plantilla d'informació on queden plasmats tots els alumnes amb nee diagnosticats i/o amb dictamen.
He ajudat a la meva tutora a omplir aquesta plantilla però hem tingut algunes dificultats; els noms dels diferents trastorns que es mencionaven havien canviat respecte altres anys i ningú ens havia avisat. Hem preguntat a l'EAP i ens han pogut ajudar.
Amb aquesta graella he pogut veure en general com tenen el recompte del total d'alumnes de secundària amb necessitats educatives especials i com, cada any, a l'inici de curs, ho tornen a refer per modificar, si cal, algun aspecte. Així fan un esquema de la situació en que es troben al centre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario