Després de donar alguns exemples de les diferents tècniques d'estudi (sobretot el resum i l'esquema ja que ells van considerar que era els que millor els aniria), vam començar a posar-los en pràctica. A partir de la lliçó de Ciències Naturals que estaven estudiant es feia una lectura ràpida, una més exhaustiva amb explicacions i aclariments i, finalment cada alumne va confeccionar els seus propis esquemes i resums.
Es van posar en comú i, al final, van saber ser crítics entre ells i saber diferenciar entre una bona feina i una altra que li mancaven aspectes com les idees principals o que hi havia massa idees secundàries o que no s'havia escrit amb les pròpies paraules, etc.
Tots van estar d'acord amb que havien entés millor el tema treballant d'aquesta forma i van ser conscients de que els seria de gran utilitat a l'hora d'estudiar. Tots ens vam comprometre a seguir realitzant-les en els propers temes.
Aquí us deixo alguns exemples d'esquemes i resums que els alumnes van fer de la unitat "La matèria i les seves propietats":



No hay comentarios:
Publicar un comentario