Amb l'assessorament de la meva tutora de pràctiques i l'experiència viscuda, així com també l'opinió del consultor de l'assignatura, he decidit portar a terme un pla d'actuació relacionat amb la competència d'aprendre a aprendre.
Per a arribar a aquesta conclusió he tingut en compte les possibilitats reals de l'actuació. Ara ja conec el context i les diferents problemàtiques que es presenten i és per això que amb aquest pla d'actuació que dissenyaré intentaré solucionar un problema com és la dificultat que tenen els alumnes observats per aplicar coneixements i habilitats a situacions quotidianes diàries i la capacitat per utilitzar-los en contextos i situacions complexes.
Espero que el final de les pràctiques sigui el principi d'un projecte innovador i d'una activitat enriquidora a nivell personal com professional que m'endinsarà encara més al món de la psicopedagogia.
No hay comentarios:
Publicar un comentario