miércoles, 12 de diciembre de 2012

Dimecres, 7 de novembre

Vaig ajudar  en la confecció de la graella que s'ha de realitzar per al noi de 3r d'ESO amb TDA del que vaig parlar anteriorment.

Vaig fer el redactat, amb el seguiment de la psicopedagoga, és clar. L'estructura era la següent:
Es demanava l'explicació de la metodologia emprada, els recursos, així com també la forma d'avaluació. Nosaltres vam explicar que s'utilitzava una metodologia propera, amb un grup reduït. Es feia tot a la pissarra i s'intentava que tots col·laborèssin. Es repeteixen els exercicis fins que quedin clars.
En quant als materials, utilitzem un llibre adaptat al seu nivell i els exàmens són exercicis semblants als realitzats a classe, sense molts ítems per cada pregunta i molt clars per evitar que l'alumne es perdi o deixi de respondre alguna pregunta perquè no l'ha vist. Se li deixa més temps si el necessita, així  com també, quan ha acabat l'activitat la repassa amb la professora per si s'ha oblidat de posar alguna cosa degut a al manca d'atenció que presenta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario