miércoles, 12 de diciembre de 2012

Dilluns, 5 de novembre

Aquests primers dies de novembre ja estic a punt d'acabar el meu període de pràctiques i potser l'entrevista d'avui és de les últimes que podré assistir.
Es tracta d'una entrevista semi-estructurada entre la psicopedagoga i la psicòloga d'un nen de 3r d'ESO externa al centre.
L'alumne presenta TDA, se li va diagnosticar l'any passat. Tant la meva tutora de pràctiques com jo estem d'acord amb que és un diagnòstic realitzat a una edat prou avançada del noi i que això dificulta el procés.
La psicòloga li explica quins aspectes li treballa: hàbits i tècniques d'estudi i atenció. També ha realitzat un horari per a casa amb la distribucio de les hores d'estudi i de treball.
La psicopedagoga del col·legi li comenta a la psicòloga que creu que l'alumne pot tenir dislèxia. De fet, a l'hora de realitzar algunes sessions amb ell també jo m'he adonat que presenta trets característics però caldrà passar algunes proves i fer observacions per tal de saber si és cert.

La mare ha demanat a la tutora del noi un document on s'expliquin les adaptacions que se li fa al seu fill en cada matèria i la psicopedagoga, com a professora de matemàtiques, haurà de confeccionar el document d'aquesta assignatura. (Al centre cada professor s'encarrega de realitzar l'adaptació de la seva assignatura, amb l'ajuda de la psicopedagoga).

No hay comentarios:

Publicar un comentario