martes, 23 de octubre de 2012

BENVINGUDA

Benvinguts/des al meu blog sobre les pràctiques de psicopedagogia. 
Ja fa unes setmanes que vaig començar les pràctiques al col·legi Sagrat Cor d'Amposta.
Durant aquesta estada al centre de pràctiques intentaré reflexionar i observar la figura del psicopedagog, conèixer i analitzar diferents contextos, adquirir habilitats i actituds pròpies aproximant-me a la realitat del context. Per a fer-ho, utilitzaré aquest blog, on plasmaré les meves idees, inquietuds, observacions, etc.
Espero poder aprendre molt i que aquesta sigui una experiència gratificant i constructivista.

No hay comentarios:

Publicar un comentario